Készségfejlesztő megoldások az osztályteremben
Magyarországon kívüli szállítási cím esetén keresd kolléganőnket: megrendeles@hogyantanuldmeg.hu
Készségfejlesztő megoldások az osztályteremben – A tanulás, mint közös sikerélmény
A készségfejlesztő megoldások az osztályteremben egy tanulmánykötet mely az oktatási szakma számára készült. Célja, hogy bemutassa a speciális Tanulási technológia módszertanának használatát és eredményeit a magyar iskolákban, teljes osztályokkal végzett gyakorlati projekteken keresztül. Az eredményeket szakemberek értékelése, osztályzatok, mérések és visszajelzések alapján prezentáljuk.
Szeretnénk, ha ezt az eredményes módszertant minél szélesebb körben megismernék pedagógusok, szülők és gyermekek is, hogy örömtelibb és minden résztvevő számára hatékonyabb legyen az oktatásban eltöltött idő.
3.000 Ft
Tanulási technológia
Több, mint tanulásmódszertan pedagógusoknak. A Tanulási technológiát a hatvanas években kutatta, rendszerezte és jegyezte le L. Ron Hubbard. A Tanulási technológia egy teljes technológia, nem csupán egy módszer. A természetes tanulás folyamatában szerepet játszó törvényszerűségek, megnyilvánulások és a hatékony tanuláshoz/tanításhoz kialakított módszerek rendszerezett összessége.
A Tanulási technológia általános érvényű, minden megismerési folyamatra alkalmazható. Az oktatási módszerek közös nevezője. Az alap törvényszerűségek, összefüggések megértése után a gyakorlatban számos területre alkalmazható eredményesen. Például óvodai nevelésben, egyetemi tanulmányoknál, alternatív iskolákban, világnézethez kötött oktatásban, munkahelyi humán vagy technlológiai oktatásnál.
Egyszerűen alkalmazható, eredményes tanulásmódszertan pedagógusoknak
2008-tól tesztprojektek keretében kezdtük kutatni a Tanulási technológiára épülő, hazai osztálytermi körülmények közt alkalmazható megoldásokat. Így találtuk meg az iskolákba egyszerűen beilleszthető, mégis látványos fejlődést hozó Tudáskulcs készségfejlesztő projektet is. A projektet dokumentáltuk és ezek alapján készítettük el a Tanulmánykötetben szereplő szakmai összefoglalót is.
A kötet legtöbb fejezetében nem mi mesélünk, hanem olyan pedagógusok, szakemberek, szülők és tanulók mondják el a közös munka során szerzett tapasztalataikat, akik valóban ismerik vagy végigkövették munkásságunkat. Az itt bemutatott beszámolók nem vélemények. Minden, ami ebben a kötetben van, az nagyon is valóságos. Dolgoztunk az ország legkülönbözőbb pontjain, nagyon sok oktatási intézményben, elsősorban általános iskolákban: híres nagyvárosok iskoláiban, kevéssé vagy alig ismert települések intézményeiben, egészen az isten háta mögötti picinyke falusi iskolákig.
A mozgatórugónk végig az volt, hogy annyira egyszerű és olcsó módot találjunk a hatékony csoportos képességfejlesztére, hogy bárki részesülhessen a módszer jótékony hatásaiból. Remek megoldásokat találtuk, már csak az a feladat, hogy ennek híre menjen széleskörben, hogy használják is azok, akiknek készítettük.